سلیم کوثرزاده

عکس سلیم کوثرزاده

سلیم کوثرزاده هنرمند کاریکاتوریست در اهواز- کد 20220103151 چهره یاب

محل زندگی سلیم کوثرزادهخوزستان _ اهواز
تحصیلات مرتبط
وبسایت—-
شبکه اجتماعی، ایمیل و اینستاگرامhttps://www.instagram.com/salim_caricatur/
شماره تماس سلیم کوثرزاده09058036711

آدرس محل کار و شماره تماس سلیم کوثرزاده:

خوستان ، اهواز

سلیم کوثرزاده بیشتر بدانیم :

سلیم کوثرزاده فعال در زمینه کاریکاتور

سلیم کوثر زاده ارائه خدمات در زمینه کاریکاتور

همکاری با نشریات استان خوزستان (اهواز،فجر،نخل و عصر جنوب)

چاپ آثارمتعدد در نشریات طنز و کاریکاتور،دنیای طنز،بچه ها گل آقا

عضو انجمن کاریکاتور اصفهان در دهه هشتاد.

همکاری با صدا و سیمای مرکز خوزستان

طراحی لوگو و طرح کتاب

شرح حال دقیق مردم جامعه ،صداقت،انتقاد با زبان طنز وپرداختن به سوژه های روز از نکات بارز کاریکاتورهای سلیم کوثرزاده میباشد.

انجام انواع پروژه های طراحی کاریکاتور افراد

نمونه کارها :

زندگی نامه سلیم کوثر زاده :

این هنر مند برجسته در دوازده سالگی با کاریکاتور آشنا شد و شروع به کار در این زمینه کرد .همکاری با نشریات استان (اهواز،فجر،نخل و عصر جنوب) چاپ آثار در نشریات طنز و کاریکاتور،دنیای طنز،بچه ها گل آقا از نمونه فعالیت های ایشان در این زمینه میباشد

آقای کوثر زاده دوران نوجوانی و عضو انجمن کاریکاتور اصفهان شدند و همچنین همکاری با صدا و سیمای مرکز خوزستان داشتند ،بعد از یک وقفه ده ساله و با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی مجددا فعالیت خود را آغاز کرد که با استقبال بسیار گرم و عالی از طرف مخاطبین در سراسر ایران رو برو شد .

ایشان هم اکنون یکه صفحه پر مخاطب در اینستاگرام دارد و طرحهای خودش را در انجا به اشتراک گذاشته اند .شرح حال دقیق مردم جامعه ،صداقت،انتقاد با زبان طنز وپرداختن به سوژه های روز از نکات بارز کاریکاتورهای سلیم کوثرزاده میباشد.

تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید.