ارسلان سلطانفر

عکس ارسلان سلطان فر

ارسلان سلطانفر وکیل دادگستری در شیراز– کد 20211231149 چهره یاب

محل زندگی ارسلان سلطانفرشیراز
تحصیلات ارسلان سلطانفرکارشناس ارشد جزا و جرم شناسی
وبسایت ارسلان سلطانفر—-
شبکه اجتماعی، ایمیل و اینستاگرامhttps://www.instagram.com/vakil_arsalan_soltanfar/
شماره تماس ارسلان سلطانفر09171159506

آدرس محل کار و شماره تماس ارسلان سلطانفر:

فارس شیراز -ابتدای خیابان همت

ارسلان سلطانفر بیشتر بدانیم :

ارسلان سلطانفر وکیل دادگستری در شیراز

ارسلان سلطانفر پذیرش وکالت در دعاوی حقوقی

ارسلان سلطانفرپذیرش وکالت در دعاوی کیفری

ارسلان سلطانفرپذیرش وکالت در دعاوی خانواده

ارسلان سلطانفرپذیرش وکالت در امور قراردادها

ارسلان سلطانفر مدرس حقوق در شیراز

ارسلان سلطانفر کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی

آشنایی با ارسلان سلطانی فرد :

ارسلان سلطانفر یکی از وکلای دادگستری جوان و درعین حال مجرب شیراز هستند  که با توجه به علاقه‌ی بسیار زیاد به رشته حقوق جزا و جرم شناسی به تحصیل در این رشته پرداختند و پس از فراغت از تحصیل، در سال 1398 در عنفوان جوانی و در سن 25 سالگی موفق به اخذ پروانه وکالت شدند

جناب آقای ارسلان سلطانفربه رغم جوانی، به مدد علاقه‌ی زیاد، پشتکار بسیار بالا و دانش فراوان خود در رشته حقوق جزا و جرم شناسی توانستند در همین مدت فعالیت خود در مقام یک وکیل دادگستری در شیراز سابقه‌ی درخشانی در کارنامه خود به ثبت برسانند.

ایشان افزون بر فعالیت به عنوان یک وکیل دادگستری در شیراز که حرفه و رسالت اصلی‌شان محسوب می‌شود، در مقام یک مدرس نیز خدمات ارزنده‌ای داشته و دارند.

از جمله فعالیت‌های دیگر جناب آقای ارسلان سلطانفر در مقام یک وکیل دادگستری در شیراز می‌توان به خدمات ارزنده‌ی ایشان در مقام مشاور حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف اشاره کرد.

این وکیل دادگستری در شیراز و سایر شهرهای استان فارس پرونده‌های متعددی در زمینه‌ی دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی،.. را به سرانجام رسانده‌اند و هم‌اکنون نیز در دفتر کار خود در خیابان ایمان (همت)شیراز، مشغول ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در کلیه‌ی زمینه‌های فوق الذکر هستند.

در صورت نیاز به خدمات این وکیل دادگستری در شیراز می‌توانید با شماره همراه 09171159506 مستقیما با ایشان در تماس باشید.

آقای ارسلان سلطانفر به عنوان دانش‌آموخته‌ی مدرس رشته حقوق و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی حقوق جزا و جرم شناسی که یکی از وکلای فعال و خوشنام در شهر شیراز هستند و می‌توان جهت قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، شهرداری، ثبتی،… از خدمات ارزنده‌ی ایشان بهره‌مند شد.

افزایش روزافزون دعاوی حقوقی و کیفری بخشی انکارناشدنی از زندگی‌ در جوامع امروزی است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. آمارهای موجود در زمینه تعداد پرونده‌های مفتوح و تعداد دعاوی حقوقی و کیفری جاری در دادگستری کشورمان نشان می‌دهد که در حدود 16 میلیون پرونده‌ی جاری در سیستم دادگستری جریان دارد و هر سال چیزی در حدود نیم میلیون پرونده‌ی جدید، اعم از دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، شهرداری، ثبتی و غیره به این تعداد اضافه می‌شود. این حجم بالای دعاوی حقوقی و کیفری اولا سبب تاخیر در زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود و ثانیاً از نظر ماهیت دعاوی نیز شاهد پیچیدگی‌های روزافزون در پرونده‌ها هستیم.

یکی از الزامات و یکی از ستون‌های رسیدگی به پرونده‌ها، وکیل دادگستری است. کسانی که درگیر دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی یا هر نوع پرونده‌ی دیگر می‌شوند، بی‌تردید نیازمند آن خواهند بود که از یک وکیل دادگستری مجرب و باسابقه استفاده کنند تا بخت‌شان برای رسیدن به رای مطلوب و احقاق حق خود افزایش یابد.

.

……

اینستاگرام :

.

تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید.