مرجان دبیری موحد

عکس مرجان دبیری موحد

مرجان دبیری موحد هنرمند و کارآفرین صنایع دستی ، تولید کننده کفش های دست بافت در شیراز – کد 20210731137 چهره یاب

محل زندگی مرجان دبیری موحدشیراز
تحصیلات مرجان دبیری موحددارای مدرک بین المللی از فنی حرفه ای
وبسایت شخصی مرجان دبیری—-
شبکه اجتماعی، ایمیل و اینستاگرامhttps://www.instagram.com/marjan_baft_shiraz/
شماره تماس مرجان دبیری موحد09170642118

آدرس محل کار و شماره تماس مرجان دبیری :

مرجان دبیری موحد بیشتر بدانیم :

مرجان دبیری موحد مدرس کفش بافی ، گیوه بافی و صندل دستباف

مرجان دبیری موحد دارای مدرک بین المللی از فنی حرفه ای در زمینه تخصصی

مرجان دبیری موحد تولید کنننده کفش های سنتی

مرجان دبیری موحد تولید کنننده گیوه

مرجان دبیری موحد تولید کننده صندل های دست باف

زندگی نامه مرجان دبیری موحد :

مرجان دبیری موحد هستم متولد 1347 ساکن شیراز علاقه مند به هنرهای دستی تا سال 1398 مشغول به بافت شال و کلاه و کیف بصورت ست و سفارش از مغازه های گوناگون بودم با شروع فصل گرما سفارشها کمتر می شد و بازار کار من کساد از این رو دست ب اقدام تازه ای زدم تا در چهار فصل سال بتونم کار کنم و درآمد داشته باشم و بی نیاز.. اولین جرقه در من بوجود آمد تا به بافت کفش و گیوه علاقمند شدم و برای اولین بار این کار بسیار جذاب رو تجربه کردم .

از آنجایی که استادی نداشتم برای رفع اشکال با مطالعه و تحقیق روش صحیح اندازه گیری را یاد گرفتم و شروع ب کار کردم اولین کفش ک بافتم ناباورانه از این خلاقیت گریه کردم و خدا رو شکر کردم ک این توانایی رو ب من داد تا بتونم کارم رو با علاقه ی بیشتری ادامه بدم من کارم را از صفر شروع کردم… و برای شروع از زیره های( پاشنه کفش)
کفش خودم که از رویه جدا شده بودن آغاز کردم وقتی خلاقیت و موفقیت خودم را دیدم تصمیم گرفتم کفشهای فرسوده خودم را باز سازی کنم با هنر دست خودم این ذوق و علاقه در من روزبروز بیشتر و بیشتر شد و تصمیم گرفتم این کار زیبا رو آموزش بدم و ن تنها گیوه بلکه : صندلهای مجلسی ” کفشهای آلستار” نیم بوتهای زیبا ” کفشهای تابستانه” و.. و… و استارت این کار زیبا رو بصورت نیمه حرفه ای اولین بار در شیراز زدم و خداروشکر به تعداد علاقمندان بافت کفش روز به روز بیشتر و بیشتر میشد و من خوشحالتر از روزهای قبل.

در حال حاضر بیش از 250 نفر عضو ثابت بصورت مجازی دارم همینطور تعدادی هنرجو در خارج از کشور از جمله آلمان ” سوئد و در هفته یکروز بطور رایگان آموزش حضوری تا عزیزانی که سرپرست هستند و بیکار بتونن به یادگیری علاقمند شوند و کسب در آمد کنند.
امیدوارم روزی از این هنر زیبا ” فررار” و همه پسند حمایت بشه به امید آنروز
با ارزوی سلامتی برای عزیزان خلاق ” هنرمند و هنر دوست

تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید.