مسعود میرزا حیدر

عکس مسعود میرزا حیدر

استاد مسعود میرزا حیدر خواننده سبک های اصیل ایرانی ، تصنیف خوان و ردیف خوان در تهران – کد 2020111299 چهره یاب

محل زندگی مسعود میرزا حیدرتهران
تحصیلات مسعود میرزا حیدردر زمینه موسیقی
وبسایت شخصی مسعود میرزا حیدر/http://www.mirzaheydar.ir/
شبکه اجتماعی، ایمیل و اینستاگرام—–
شماره تماس مسعود میرزا حیدر09121446367
آدرس محل کار و شماره تماس استاد مسعود میرزا حیدر:

ایران – تهران

استاد مسعود میرزا حیدر بیشتر بدانیم :

مسعود میرزا حیدر متولد 1337 شهر تهران است . استاد مسعود میرزا حیدراز کودکی علاقه وافری به موسیقی اصیل ایرانی داشته و از همان زمان به تقلید آواز ها و قطعات موسیقی از روی آثار بزرگان این رشته می پرداخته است.

استاد مسعود میرزا حیدر از سال 1367 در مکتب زنده یاد ملک حضور یافته و با مقدمات آواز در این مکتب آشنا شد. استاد مسعود میرزا حیدر پس از آن مدت چهار سال در محضر استاد کریم صالح عظیمی و دو سال نیز در محضر استاد محمد صفار منتشری در مرکز حفظ و اشاعه صدا و سیما به فراگیری ردیف های آوازی پرداخت.

از جمله فعالیت های استاد مسعود میرزا حیدر میتوان به تصانیف نقش گل و سهراب های بی نشان در بخش آهنگسازی و خوانندگی و برنامه های ردیف خوانی برای صدا و سیما اشاره کرد.

استاد مسعود میرزا حیدر به مدت 2 سال با گروه چهل دف و مدت پنج سال به گروه نیما همکاری داشته است و هم اکنون مشغول آموزش آواز به جوانان و علاقه مندان این رشته است .اتاد میرزا حیدر هنرجویان خوبی را به دامان موسیقی اصیل کشور معرفی کرده است که برخی از آنها امید های آوازی موسیقی سنتی ایران به شمارمیروند.

.

تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید