سینا سیدی راد

سینا سیدی راد مدیر گروه صنعتی سیدی ، طراحی و تولید ماشین آلات قطعات بتن در تبریز -کد 2020102984  چهره یاب

محل زندگی سینا سیدی رادتبریز
تحصیلات سینا سیدی رادارشد مدیریت اجرایی E-MBA
وبسایت شخصی سینا سیدی رادhttp://sbs-co.ir/
شبکه اجتماعی، ایمیل و اینستاگرامشخصی :
https://www.instagram.com/sina_seyyediii/
کاری :
https://www.instagram.com/seyyedico/
شماره تماس سینا سیدی راد09128337626

آدرس محل کار و شماره سینا سیدی راد :

ایران –تبریز

سینا سیدی راد د بیشتر بدانیم :

سینا سیدی راد مدیر گروه صنعتی سیدی در تبریز

سینا سیدی راد طراح وتولید کننده ماشین آلات قطعات بتنی در تبریز

سینا سیدی راد فعال اقتصادي وکار آفرین نمونه در تبریز

سینا سیدی راد تولید و فروش ماشين آلات

سینا سیدی راد تولید و فروش ماشين آلات بلوکزن در تبریز

سینا سیدی راد تولید و فروش ماشين آلات جدولزن در تبریز

سینا سیدی راد تولید و فروش ماشين آلات سنگفرش در تبریز

سینا سیدی راد تولید و فروش ماشين آلات میکسر در تبریز

سینا سیدی راد مترجم کتاب نوآوری و رهبری کارآفرینانه

آشنایی با گروه صنعتی سیدی بیشتر بدانیم :

گروه صنعتي سيدي به مدیریت سینا سیدی راد  به عنوان اولين توليد كننده ماشين الات قطعات بتني در غرب كشور و در شهر تبريز شروع به كارنمود .

گروه صنعتي سيدي به مدیریت سینا سیدی راد  با هدف ايجاد و توسعه اشتغال و كسب درآمد در مناطق محروم و همچنين شهرهاي بزرگ شروع به كار نمود و با تكيه بر دانش ايراني و تجربه راه خودرا پيش گرفت .

تولیدات گروه صنعتي سيدي به مدیریت حسین سیدی راد  ماشين آلاتی است كه ميتوانند بلوك هاي ساختماني و ديواري و يا جداول خياباني و كف پوش هاي پياده روها رو توليد كنند . گروه صنعتي سيدي در زمينه توليد محصولات كاملا ايراني و نيز استفاده از منابع و امكانات داخلي پيش قدم بوده است  و باساخت دستگاههاي كاملا ايراني و با تكنولوژي هاي به روز توانسته است دانش ايراني در توليد محصولات ايراني ارتقا دهد  و سهم عمده اي در اشتغال زايي و رونق توليد داشته باشد. تولیدات گروه صنعتي سيدي در اكثر شهرداري هاي بزرگ و كوچك در روستاها و نقاط دور و نزديك و همچنين در سازمانهايي مانند بنياد مسكن و بنياد بتن و دهياري هاي مناطق و تعاوني ها و در دست بسياري از پيمانكاران ساختماني در حال كار و توليد ميباشد دستگاههاي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك ما در راستاي كمك به توليد ميتوانند بسياري از هزينه هاي ساخت و سازها را كاهش بدهند .گروه صنعتي سيدي تبريز  امروزه باافتخار در حال توليد ماشين آلاتي مي باشند كه نسبت به رقباي خارجي بسيارفني و دقيق تر مي باشند.

گروه صنعتي سيدي با مدیریت سینا سیدی راد  توانسته است  با ساخت دستگاههاي جديد توليد قطعات بتني در راستاي اهداف خود قدم برداشته و برآن است  تا با مشاوره دادن به جوانان كه طرح هاي سبك سازي بتن را پيش گرفته اند كمك كند تا در آتيه هيچ خانه اي ويران نشود و هيچ شهري از آباداني دور نماند .

گروه صنعتي سيدي با مدیریت سینا سیدی راد  در استانهايي مانند سيستان و بلوچستان و خوزستان و كرمان و خراسان و اصفهان و كرمانشاه گامهاي بزرگي را برداشته است  و در كنار هموطن هاي خود در هنگام سيل و زلزله نيز بوده است  .

تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید