الهام جمشیدپور

الهام جمشیدی

الهام جمشید پور هنرمند نقاش ، هنر های تجسمی و صنایع دستی در شیراز- کد2020081422 چهره یاب

محل زندگیشیراز
تحصیلاتکارشناسی ارشد نقاشی
وبسایت شخصی
اینستاگرام https://www.instagram.com/gallery.shahraz/
شماره تماس کاری ۰۹۰۲۷۵۸۷۶۹۱

بیشتر بدانیم :

ادرس محل کار : شیراز خیابان زند خیابان انوری پاساژ تجاری مهستان طبقه _۲ پلاک c11

تجربیات حرفه ای ، سوابق شغلی و تقدیر نامه الهام جمشید پور :—

الهام جمشیدپور در شهریور ماه سال۱۳۷۶شمسی در شهر زیبای شیراز چشم به جهان گشود . الهام جمشیدپور از همان ابتدای کودکی علاقه وافر خود را به نقاشی نشان داد ،همین موضوع سبب گردید که خانواده ، اورا در کلاس نقاشی شرکت دهند . این علاقه کماکان ادامه یافت؛تا سنی که مجبور به انتخاب رشته میان شاخه های مختلف نظری و فنی گردید. اما همچنان قلب و روح الهام جمشیدپور به سمت هنر گرایش داشت؛ و بدین ترتیب  به مدت دو سال  در هنرستان معدل واقع در شیراز به تحصیل رشته صنایع دستی گرایش معرق چوب پرداخت. الهام جمشیدپور در همان سال در جشنواره خوارزمی و در بخش هنر با موضوعیت« ترکیب هنر قلمزنی و معرق با حفظ سنت ها» ،شرکت نموده و مقام دوم استانی این جشنواره ( خوارزمی)را کسب کرد . الهام جمشیدپور در سال ۹۳( آخرین سال تحصیل در هنرستان) در کنکور سراسری شرکت نموده و موفق به اخذ رتبه ۱ کشوری در رشته قلمزنی گردید؛ بدین ترتیب شیراز را ترک نموده و برای تحصیل رهسپار تهران شد.و به مدت دو سال در دانشکده فنی ولی عصر تهران به عنوان رتبه الف ، در رشته قلمزنی به تحصیل پرداخت.در همان سال مدرک صنعتگری رشته قلمزنی را از سازمان میراث فرهنگی کشور وهمچنین مدرک مهارت این رشته را از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کرد.

الهام جمشیدپور در سال ۹۵ برای ادامه تحصیل ناپیوسته در مقطع کارشناسی ،در کنکور سراسری شرکت نمود،ولی به دلیل منحل شدن دانشکده میراث فرهنگی مجبور به تغییر رشته شد .در نهایت الهام جمشیدپور با کسب رتبه ۱۷ کشوری در کنکور سراسری رشته ارتباط تصویری یا همان گرافیک، در دانشکده فنی دکتر شریعتی تهران ( بزرگترین دانشکده خاورمیانه) مشغول به تحصیل گردید‌.

الهام جمشیدپور در سال سوم دانشکده موفق به کسب مقام دوم رشته مجسمه سازی در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گردید و همچنین در سال آخر دانشکده نیز در جشنواره فرهنگی و هنری، شرکت نموده و موفق به کسب مقام سوم گردید.

الهام جمشیدپور در همان سال های دانشجویی خود علاوه بر دستیابی به مقام های کشوری،در برپایی نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهر تهران اهتمام می‌ورزید.

برپایی نمایشگاه های انفرادی در گالری های: یاسمین،آفتاب و دکتر شریعتی در سال ۱۳۹۶ همچنین نمایشگاه های گروهی که شامل: گالری آیریک سنتر ،آفتاب و نمایشگاه های بین المللی تهران در سال ۱۳۹۷.

الهام جمشیدپور در سال ۹۷ به موطن خود ،شیراز بازگشت؛ و به مدت یک سال به تدریس درس هنر در یکی از مدارس غیرانتفاعی شیراز پرداخت ؛و پس از آن فعالیت هنری خود را همچنان ادامه داد؛ و در یکی از مجتمع های تجاری شیراز ، در محیطی هنری،کارگاه و نمایشگاهی دائمی بر پا نمود؛ و همچنان مشغول به تدریس شاخه های مختلف هنری که طی این سالها  کسب نموده ؛ به اهل دلان هنر میپردازد.

   از دیگر فعالیت های الهام جمشیدپور در دیگر رشته های هنری میتوان به : جواهرات قلمزنی، نقاشی ایرانی یا همان مینیاتور، پیکر تراشی چوب، معرق چوب، مینای مس،خاتم کاری ،تذهیب و تصویر سازی کتاب کودک و… اشاره کرد.

الهام جمشیدپور هم اکنون مشغول به تحصیل در رشته نقاشی مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید .