فاطمه اسماعیلی

چهره فاطمه اسماعیلی

فاطمه اسماعیلی هنر مند در شیراز- کد2020081020 چهره یاب

محل زندگیشیراز
تحصیلاتلیسانس اقتصاد
وبسایت شخصی
اینستاگرام https://www.instagram.com/polakgallery
شماره تماس کاری09170870846

بیشتر بدانیم :

ادرس محل کار : فارس- شیراز – مجتمع تجاری مهستان

تجربیات حرفه ای ، سوابق شغلی و تقدیر نامه :—

ساخت کلاژ اندام داخلی بدن انسان توسط هنرمند فاطمه اسماعیلی با استفاده از خمیر و اسفنج و کسب مقام برتر در همایش زیست شناسی استان.
نوشتن مقاله به دست فاطمه اسماعیلی درباره تاریخ هنر اسلامی و کسب مقام برتر و دریافت لوح تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی استان سرتیپ ۲ علیرضا بیگی.
فاطمه اسماعیلی با شرکت در طرح مائده های آسمانی و ساخت تابلو معرق چوب چهار قل که موفق به کسب مقام برتر و دریافت لوح سپاس گردیده است .
فاطمه اسماعیلی در سال تحصیلی ۸۵-۸۶در رشته علوم اقتصاد وارد دانشگاه پیام نور واحد استهبان شده و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده است .
فاطمه اسماعیلی موفق به گذراندن دوره حسابداری در سال ۱۳۸۹ و دریافت گواهی نامه از معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی شده است .
فاطمه اسماعیلی در سال۸۸شروع دوره معرق کاری نزد استاد ضیایی ودر سال ۸۹ شرکت در آزمون فنی حرفه ای و آزمون صنایع دستی در رشته معرق چوب و دریافت پروانه تولید انفرادی از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و شروع کاراهای هنری جهت کسب درآمد و همزمان انجام کارهای پیکر تراشی به صورت استاد شاگردی نمود .
برای او سال ۹۱همراه با کسب مهارت های1,2 icdl از سازمان فنی و حرفه ای و شروع فروش کارهای پیکر تراشی و معرق به صورت اینترنتی بوده است
فاطمه اسماعیلی در سال تحصیلی ۹۵-۹۶به عنوان مربی هنر پیش دبستانی یاسمین فعالیت نموده در همین سال دوره های آموزش ضمن خدمت به مدت ۸۸ساعت زیر نظر آموزش و پرورش ناحیه ۴شیراز را گذرانده است .
سال 97 برای وی شروع رسمی فعالیت پیج گالری پولک و فروش دستسازه های هنری از طریق اینستا گرام بوده است .
فاطمه اسماعیلی در سال ۹۸ موفق به راه اندازی گالری هنری واقع در مجتمع مهستان خیابان انوری شیراز ، زیر نظر مرکز تجارت جهانی صنایع دستی گردیده است
فاطمه اسماعیلی در شهریور ۱۳۹۸ موفق به دریافت مجوز مشاغل خانگی از طرف مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گردید .
فاطمه اسماعیلی دارای مجوز مربیگری در آموزشگاه یاسان واقع در شهرستان خرامه به شماره مجوز ۲۲۸۳۳ میباشد
فاطمه اسماعیلیدر آ بان ماه ۱۳۹۸در نمایشگاه بین المللی طراحی و دکوراسیون داخلی زیر نظر مرکز تجارت جهانی صنایع دستی شرکت نمود .
آذر ماه ۹۸ برگذاری ورکشاپ پیکر تراشی در مجتمع مهستان برای دانش آموزان دبیرستانیاز دیگر فعالیت های فاطمه اسماعیلی به حساب می آید .
فاطمه اسماعیلی در تاریخ ۲۹/۹/۹۸ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستیشرکت نمود و موفق به دریافت لوح سپاس از طرف مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری شد .
او از اردیبهشت ۹۹ آغازبه یادگیری و ساخت و طراحی زیور الات نموده است .

View this post on Instagram

زن بودن درجهان مردسالارکار دشواری است ولی زن بودن درجامعه ایرانی بنظردشوارتر می آید. جامعه ای ک پراست از ما مردان بلاتکلیف زندگی درکنارما مردانی که همه چیز راباهم میخواهیم خودنوعی خشونت است. پدران ما ازمادرانمان تنها خانم خانه دار بودن را میخواستند.آنها دوست داشتند همسرشان مهربان باشد ومادری خوب که فرزندانشان را به شایستگی تربیت کند. اما امروزه ما به اینها کفایت نمیکنیم دختری را میپسندیم که علاوه بر اینها مانند باربی باشد وکوچکترین ضعفی در ظاهرش نداشته باشد،اندامش مانند ورزشکاران حرفه ای باشد ودر عین حال تحصیل کرده وشاغل هم باشدوبتواند بخشی از هزینه های خانواده را هم پرداخت کند،هم بسیار دانا باشد وهم خنگ وبامزه،هم به لحاظ مالی مستقل باشد ودرعین حال حرف گوش کن. زندگی در چنین فضایی همانند تجربه ی نوعی خشونت است وخشونتی پنهان که بصورت اضطرابی همیشگی برای شایسته بودن خودرانشان می دهد.البته کار به اینجا هم ختم نمیشود زنان جامعه ما همواره در فضای ارزشهای متناقض زندگی میکنن،یعنی ازسویی جامعه مدام آنهارا سوق میدهد به زیباتر شدن،عمل کردن،استفاده از لوازم زیبایی و…. وازسوی دیگرهمین رفتارهای آنهارا به باد تمسخر میگیرد که زنان موجوداتی سطحی ودست وپاچلفتی ودور از اجتماع و …هستند. از سوی دیگر از آنها میخواهیم که در اجتماع حضورداشته باشند واستقلال مالی پیداکنند ودرعین حال پیشرفت آنها حجم زیاد از حسادت وخشم رادرما بر می انگیزد ونگرانیم نکند که یک زن از ما جلو بزند.از او میخواهیم در عین حال هم به لحاظ مالی مستفل باشد وهم مانند مادرانمان بگوید چشم. تازه اگر زنی در این اجتماع بتواند برکلیشه های جنسیتی غلبه کند وخود رابه ستوه بالای اجتماعی برساند،دربساری از مواردنه تنها تحسین نمی شود بلکه بالقب هایی مانند زن سیبیلو و زنی ک شبیه مردان هست و…..تحقیرمیشود. زن بودن در جامعه بلاتکلیف ایران یعنی تجربه مداوم انواع خشونت های پنهان وآشکار. مقام زن را ارج بنهید.اوراهمانطور که هست دوست بدارید و چیزی رابه او تحمیل نکنید. #ناصرسبزیانپور_روان_درمانگر @samankeshavrzi @homayon7608 #روزجهانی_زن #8march #art #زن #زن_بودن_کار_ساده_اى_نيست #معرق #معرق_مدرن #چوب#دستسازه_هنری✌️? #تابلو_هنری #دکوراسیون #دکوری_خاص #دکوراسیون_منزل #تابلو_خاص#art#handicrafts#design#carpet#wooden#woody#handmade#hand_work#jewellery#artjewellery#modern#panel#woodensign#necklaces#دکوراسیون_آرایشگاه

A post shared by ♡گالری پولک | polak gallery♡ (@polakgallery) on

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید .