مهندس حمیدرضا نصیحت کن

مهندس حمیدرضا نصیحت کن مدرس و مشاور کسب و کاردر شیراز – کد 202004014 چهره یاب

محل زندگیشیراز
تحصیلاتدکترای حرفه ای کسب و کار DBA , کارشناس ارشد مدیریت اجرایی E_MBA و مهندسی مکانیک طراحی جامدات
وبسایت شخصیwww.Nasihatkon.com
nasihatkon.ir
اینستاگرام https://www.instagram.com/hamid.nasihatkon/
شماره تماس09173026540

ادرس محل کار : فارس- شیراز – ملاصدرا

بیشتر بدانیم :

مهندس حمید رضا نصیحت کن زاده 22 آذر سال 1367 در شیراز مدرس و مشاور مطرح کسب و کار می باشند . وی تحصیلات متفاوتی در زمینه مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی E-MBA و دکترای حرفه ای کسب و کار DBAداشته اند . ازجمله فعالیت های ایشان اجرای آموزشهای متفاوت به شکل کارگاهی در زمینه مدیریت و کسب وکارهای استارت آپی می باشد . همچنین ایشان از سال 1392 در دانشگاه علمی کاربردی نیز به تدریس پرداخته اند . از شاخصه های ظاهری ایشان رفتار کاریزماتیک همراه با ادب است . سوابق گسترده منتوری و کوچ کسب وکارها در رزومه ایشان به چشم می خورد و مقاله مقایسه محیط کسب و کار ایران با کشورهای همسایه از چالشی ترین تحقیقات آکادمیک ایشان محسوب می شود.


تیم چهره یاب با ارائه طیف خاصی از خدمات به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و برند خود را شایسته تر ارتقاء دهید. ما معتقدیم توسعه چهره یاب با رشد برند شما گره خورده است پس متعهدانه در کنارتان هستیم .با ما در تماس باشید …

توجه : اطلاعات موجود در سایت چهره یاب برگرفته شده از بانک های اطلاعاتی و یا توضیحات خود صاحب چهره می باشد .لذا در راستای افزایش اعتبار محتوا ارائه شده در سایت چهره یاب در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در راستای تصحیح آن با تیم پشتیبانی چهره یاب تماس بگیرید.